FAQ

Najczęściej zadawane pytania

NIE MA TUTAJ ODPOWIEDZI
NA TWOJE PYTANIE?

Sklep online

Czy produkty dostępne online otrzymam od ręki w salonie?

Niestety nie możemy tego zagwarantować ze względu na to, że nasze produkty znajdują się w zewnętrznym magazynie i te znajdujące się w salonie nie zawsze jesteśmy w stanie wydać. Podczas składania zamówienia istnieje możliwość wybrania opcji Odbiór osobisty, skorzystaj z tej opcji jeżeli chcesz, aby Twoje zamówienie oczekiwało na odbiór w salonie.

Jakie metody płatności są dostępne?

W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystkie najpopularniejsze metody płatności - korzystamy z PayU, które zapewnia szybkie płatności bankowe, te za pomocą Blik, karty płatniczej, a także przelewu tradycyjnego.

 

Wszystkie zamówienia do wartości 5000 zł można także zamówić korzystając z przesyłki pobraniowej.

Jakie formy wysyłki są dostępne?

Zamawiając produkty w naszym sklepie masz do wyboru następujące metody wysyłki:

  • paczkomaty InPost
  • kurier InPost

Produkty możesz odebrać także osobiście w naszym salonie. Jeśli potrzebujesz otrzymać swoją przesyłkę inną metodą to prosimy o kontakt, w większości sytuacji nie mamy problemu z dopasowaniem się do Klienta.

Do jakich krajów jest możliwa wysyłka?

Nasz sklep wysyła produkty do wszystkich krajów w Unii Europejskiej oraz do Wielkiej Brytanii. Koszt nadania paczki do innych krajów niż Polska jest ustalany indywidualnie ze względu na zależność od wagi przesyłki, a także aktualnych stawek rynkowych przewoźników.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Staramy się zrealizować każde zamówienie jak najszybciej, ale regulaminowo wysyłamy je do dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W większości sytuacji nadajemy przesyłkę znacznie szybciej.

Czy otrzymam fakturę za zakup produktów?

Tak, ale bardzo prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w finalizacji zamówienia oraz o podaniu swojego numeru NIP. Faktury wysyłane są automatycznie w ciągu 24 godzin od zakończenia realizacji zamówienia - w razie nieotrzymania dokumentu bardzo prosimy o kontakt.

Zabiegi

Czy kwalifikuje się do...?

Prawdopodobnie tak, ale bardzo chętnie to zweryfikujemy i doradzimy przed umówieniem się na zabieg. Korzystając z Booksy masz możliwość umówienia się na darmową, niezobowiązującą konsultację w naszym salonie podczas której sprawdzimy czy Twoje włosy np. nadają się do wykonania nanoplastii włosów. Jeśli nie to doradzimy jak zadbać o włosy, aby ich stan się polepszył na tyle, aby można było skorzystać z wybranego zabiegu.

Na czym polega gwarancja na nanoplastię włosów?

Po wykonaniu nanoplastii włosów w salonie WeLoveKeratin otrzymujesz 6-miesięczną pisemną gwarancję na utrzymanie efektu zabiegu. Oznacza to, że jeśli w tym okresie efekt osłabnie na tyle, że wyprost włosa nie będzie widoczny to poprawimy ten efekt całkowicie za darmo.

Czy którykolwiek z zabiegów jest bolesny?

Nie, co najwyżej niekomfortowy ze względu na czas, który trzeba spędzić na fotelu. Oczywiście jak tylko jest to możliwe to udostępniamy naszym Klientkom możliwość wstania oraz chodzenia po salonie. Przykładem jest nanoplastia włosów, która może trwać do 5 godzin w zależności od budowy i struktury włosa.

Czy salon wykonuje zabiegi osobom niepełnoletnim?

Tak, ale tylko pod obecnością pełnoletniego opiekuna prawnego i po podpisaniu stosownej zgody. W naszym salonie nie ma możliwości wykonania zabiegu nie będąc pełnoletnim "na słowo" rodzica.

Mam wątpliwości przed wykonaniem zabiegu, co robić?

Skontaktuj się z nami! Bardzo chętnie pomożemy i doradzimy czy na pewno wybrany zabieg lub metoda prostowania włosów jest dla Ciebie. Zachęcamy do kontaktu dowolną metodą, przez e-mail, telefonicznie lub na Instagramie. Jeżeli kontaktujesz się z nami w sprawie dobrania zabiegu to prosimy o załączenie zdjęć włosów.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację usługi?

Jeśli coś poszło nie tak i czujesz, że nie daliśmy z siebie wszystkiego to prosimy o kontakt tylko i wyłącznie drogą mailową pod adresem [email protected]. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i odesłać na nasz adres e-mail, dzięki czemu będziemy mogli szybko procedować reklamację.

Pozostałe

Jak wykorzystać voucher podarunkowy (także Worksmile)?

Jeśli jesteś w posiadaniu karty podarunkowej do WeLoveKeratin to wystarczy, że umówisz wizytę w standardowy sposób - korzystając z Booksy lub kontaktując się z nami. Voucher należy okazać podczas płatności w recepcji, wartość karty zostanie odjęta od kwoty do zapłaty. Tyczy się to także kuponów z Worksmile, po odebraniu kodu należy okazać kupon na recepcji.

Czy w salonie zapłacę kartą?

Oczywiście, posiadamy terminal płatniczy więc bez problemu zapłacisz u nas kartą lub gotówką.

Gdzie dokładnie znajduje się salon?

Nasz salonu znajduje się na Żelaznej 67/28L w Warszawie. W okolicy salonu jest zazwyczaj mało dostępnych miejsc parkingowych, dlatego zachęcamy do skorzystania z komunikacji miejskiej lub taksówki. Aby znaleźć WeLoveKeratin należy wejść na patio, stamtąd już można zobaczyć nasze miejsce.